Frequently Asked Questions

Lees hier onze FAQ voordat je ons een bericht stuurt.

Wat zijn jullie verzendkosten voor jullie online shop?

Wij houden van gemak en transparante prijzen. Daarom dat er bij Timlux geen verzendkosten worden berekend. Zo kunt u met een gerust hart shoppen zonder verzendkosten in acht te houden.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij werken samen met één van de grootste betaalproviders van Europa. Hierdoor kan je betalen met de bekenste methodes. Denk aan iDeal, Creditcard en PayPal.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wanneer een product op voorraad is, streven wij er naar dit de volgende dag al thuis te laten bezorgen. Dit hangt wel sterk af van onze transport en tijdstip van bestelling. Je wordt altijd op de hoogte gehouden van de zending!

Hoe veilig zijn mijn gegevens opgeslagen?

Wij geven veel om je privacy. Daarom dat alle connecties op onze website volledig zijn vergrendeld en versleuteld en anoniem worden weggezet in een digitale kluis waar niemand bij kan, zelfs wij niet.

Ik heb besteld, en wat gebeurt er nu?

Wij nemen de bestelling gelijk op, controleren tegelijkertijd of de bestelling een mogelijke fout bevat (bijv. maatvoering) en zo nodig nemen wij contact op. Zo niet, zetten wij gelijk alles klaar in ons magazijn en versturen je pakketje.

Krijg ik een factuur voor mijn bestelling?

Wij hebben een automatisch PDF systeem ingebouwd in onze webshop. Hierdoor krijg je een factuur als bijlage opgestuurd in je mailbox. Mocht er iets niet kloppen, dan zijn wij bereid om dit gewoon voor je aan te passen.

Send us an email